Powered by Blogger.
Sabda Rasulullah s.a.w. maksudnya : "Sampaikanlah dari aku walaupun satu ayat, dan bicaralah tentang kisah (hadis) Bani Israil, tidaklah ia satu kesalahan. Dan barangsiapa yang berdusta atas aku dengan sengaja, pasti dia akan mendapat tempatnya di dalam neraka." (Hadis Riwayat Bukhari)
RSS

Wednesday, September 8, 2010

SELAMAT HARI RAYA!!!!

Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurniannya, dapat saya menjalankan ibadah puasa hampir sebulan dengan sempurna...... Ya seperti yang kita tahu, esok(10/9/2010) tibalah saat yang kita tunggu2 iaitu hari kemenangan bagi umat Islam, HARI RAYA AIDIL-FITRI....... Jadi dengan kesempatan ini, saya ABDULLAH HASANUDDIN BIN ABDUL AZAM ingin mem0hon seribu kemaafan kepada sesiapa yang ade/pernah terasa hati kepada saya biar pun bagi yang tidak mengenali saya mahupun yang mengenali saya... S0, dengan kesempatan ini juga, saya ingin megucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL-FITRI bagi semua umat islam diserata dunia ini....

Semut Api bersolek berseri-seri
selepas bersolek pergi ke pekan
Semut Itam menyusun sepuluh jari
salah dan silap harap maafkan

Terima kasih tidak terperi
atas budimu duhai pembaca
Ambil kesempatan ucapan diri
selamat hari raya pada semua

No comments:

Post a Comment