Powered by Blogger.
Sabda Rasulullah s.a.w. maksudnya : "Sampaikanlah dari aku walaupun satu ayat, dan bicaralah tentang kisah (hadis) Bani Israil, tidaklah ia satu kesalahan. Dan barangsiapa yang berdusta atas aku dengan sengaja, pasti dia akan mendapat tempatnya di dalam neraka." (Hadis Riwayat Bukhari)
RSS

Tuesday, March 6, 2012

DOA PENDEKAT JODOH & DOA PUTUS CINTA

 Assalamu'alaikum..
 
       Alhamdulillah pada kali ini, masih lagi Allah swt memberi peluang kepada saya untuk men'update' blog ni walaupun saya agak sibuk dalam 2-3hari ni... bagi post kali ni, agak simple... secara kebetulan dalam mencari ilmu menerusi internet, saya terjumpa dua doa yang agak menarik daripada satu blog yg lain.... iaitu doa pendekat jodoh dan doa putus cinta... doa ni diambil dari sebuah buku yang bertajuk Ikhtiar Penyembuh Penyakit oleh Tuan Guru Dato Dr Haron Din, terbitan Darussyifa’.



 __________________________________________________________________________________

1)doa pendekat jodoh



2) doa putus cinta ( mengatasi kekecewaan )
      
 __________________________________________________________________________________

insyaAllah, semoga apa yg di'share' dapat dimanfaatkan dan diamalkan sebaik mungkin... ^^, 
                         

No comments:

Post a Comment